Kaukolämpö pärjää yleisesti tutkimuksen mukaan hyvin vertailussa muihin lämmitystapoihin. Asiakkaat, joilla on kokemusta useammasta lämmitysmuodosta (esim. maalämpö, sähkölämmitys), arvioivat kaukolämpöä entistä myönteisemmin. Erityisesti Tampereen Energian asiakkaat pitävät kaukolämpöä kilpailukykyisenä ja ovat tyytyväisimpiä kaukolämpöön verrattuna muihin lämmitysvaihtoehtoihin. Tampereen Energiaa pidettiin myös yhteiskuntavastuullisena toimijana, kestävyysindeksimme oli toimialan 3. paras.

Asiakkaamme arvostavat palveluamme

Asiakkaamme kokevat meidän pitävän hyvää huolta heistä ja palvelujemme olevan vaivattomia. Asiakasyhteydenpitomme saa erittäin korkean arvosanan mm. reagointinopeuden, saadun kohtelun ja palvelun, avun ja ammattitaidon osalta. Myös digitaaliset asiointikanavamme koettiin toimiviksi ja toimialan parhaiksi. Kiitosta saamme myös hinnoittelun selkeydestä

”Olemme useana vuonna sijoittuneet asiakastyytyväisyyden kärkipäähän toimialallamme. Haluamme erityisesti olla asiakkaidemme lämpökumppani. Onkin ilahduttavaa nähdä, että panostuksemme näkyy konkreettisesti myös kyselyn tuloksissa ja asiakkaamme kokevat palvelumme erinomaiseksi”, iloitsee liiketoimintajohtaja Paavo Pietikäinen tuloksesta.

Me Tampereen Energialla haluamme kiittää jokaista asiakastamme luottamuksesta ja hyvästä yhteistyöstä. Nämä hyvät tulokset kirittävät meitä edelleen tekemään parhaamme asiakkaidemme puolesta ja tarjoamaan vaivatonta, kilpailukykyistä lämmitystä ja hyvää palvelua.

*EPSI Rating on riippumaton ja voittoa tavoittelematon, akateeminen organisaatio, jonka analyysimalli perustuu yli kolmen vuosikymmenen tutkimustyölle. EPSI Rating Groupin omistaa Swedish Institute for Quality(SIQ), jonka puolestaan omistaa Ruotsin valtio. EPSI Rating on toteuttanut toimialamittauksia Suomessa eri aloilla vuodesta 1999 lähtien.