Sähkis-palvelussa hoidat asiasi silloin, kun sinulle sopii

Monipuolinen energiakulutuksen seuranta

Seuraa energiankulutustasi vuositasolta aina tuntitasolle asti. Näet tekemiesi säästötoimien vaikutuksen lähes reaaliaikaisesti.

Tiedot sopimuksista ja laskuista

Näet palvelusta kätevästi sähkön siirtosopimuksesi ja laskusi.

Tiedot sähkökatkoista

Palvelun kautta saat tietoa tapahtuneista sähkökatkoista ja ennakoiduista huoltokatkoista.

Käytössä silloin kun sinulle sopii

Sähkis-itsepalvelukanavamme palvelee vuorokauden ympäri!

Löytyisikö näistä apua?

Haluan vaihtaa sähkön myyjää. Miten toimin?

Myyjänvaihto nykyiseltä yhtiöltä Tampereen Energialle on helppoa. Valitse sinulle parhaiten sopiva, myynnissä oleva tuotteemme täältä ja tee uusi sopimus. Me hoidamme puolestasi kaikki muut myyjänvaihtoon liittyvät toimenpiteet.

Haluan siirtää laskuni eräpäivää, miten se onnistuu?

Tampereen Energialta tulleen laskun eräpäivää voit siirtää Sähkis-palvelussa.

Mistä voin seurata yksittäisen tunnin Pörssisähkön hintaa?

Pörssisähkö-tuotteemme keskimääräisen hinnan päivä-, viikko-, kuukausi- ja vuositasolla löydät tuotesivultamme.

Voit seurata Pörssisähkön hintaa tunnettain matkapuhelimellasi Fingridin Tuntihinta-mobiiilisovelluksessa, kun määrität sovelluksen asetuksissa mukaan välityspalkkiomme 0,38 snt/kWh. Voit ladata maksuttoman sovelluksen sovelluskaupoista.

Sähkömarkkinoiden spot-hinnat ilman myyjän välityspalkkioita löydät sivulta www.sahko.tk tai Nord Pool-sähköpörssin sivuilta.

Mitä tapahtuu, jos unohdan irtisanoa vanhan sähkösopimukseni muuton yhteydessä?

Yleensä siitä ei ole haittaa, koska sopimuksesi päättyy automaattisesti, jos uusi asukas tekee vanhaan asuntoosi oman sopimuksen. Jos uusi asukas ei tee omaa sopimusta, sopimuksesi jatkuu, kunnes irtisanot sopimuksen tai kun uusi asukas tekee asuntoon sähkösopimuksen. Sopimuksen voi päättää kuluvalle päivälle tai tulevaisuuteen.

Miten voin ilmoittaa yrityksen verkkolaskutustiedot?

Jos yritykselläsi on mahdollisuus vastaanottaa verkkolaskuja, voit ilmoittaa verkkolaskutustiedot meille yhteydenottolomakkeella. Valitse yhteydenottosi aiheeksi Laskutus ja anna tarvittavat tiedot tai liitä verkkolaskutustiedot yhteydenottolomakkeen liitetiedostona.

Lisää Usein kysyttyjä kysymyksiä löydät täältä

Ota yhteyttä sähköisesti – valitse aihe

Sähkön, lämmön, jäähdytyksen tai kaasun äkillisissä jakeluhäiriötilanteissa voit soittaa maksuttomaan päivystysnumeroon 0800 90171. Muussa tapauksessa, valitse aihe alta.

Kuluttajien sähkösopimukset

Yhteydenotto: sähkösopimukset

*-merkinnällä merkityt kentät ovat pakollisia.

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimi*
Osoite*
Tampereen Energia käsittelee lomakkeella antamiasi henkilötietoja Tampereen Energian Yleisten tietosuojakäytäntöjen mukaisesti.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Yritysten sähkösopimukset, alle 100 000 kWh/v

Yhteydenotto: sähkösopimukset alle 100 000 kWh

*-merkinnällä olevat kentät ovat pakollisia.

"*" näyttää pakolliset kentät

Osoite*
Nimi
Kirjoita muodossa +358 xxx xxxx
Tampereen Energia käsittelee lomakkeella antamiasi henkilötietoja Tampereen Energian Yleisten tietosuojakäytäntöjen mukaisesti.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Sähkösopimuksen päättäminen

Yhteydenotto: sähkösopimuksen päättäminen

Tällä lomakkeella voit päättää sähkösopimuksen, jos et tarvitse uutta sopimusta. Ethän päätä sopimustasi, jos olet vaihtanut sähkönmyyjää nykyiseen osoitteeseesi. Uusi myyjäsi ilmoittaa meille asiasta. *-merkinnällä merkityt kentät ovat pakollisia.

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimi*
Päätettävän sopimuksen osoite*
PP slash KK slash VVVV
Voit päättää sopimuksen aikaisintaan seuraavaan päivään. Jos lomakkeella annettu päivä on jo mennyt, päätämme sopimuksen lomakkeen lähetystä seuraavaan arkipäivään.
Osoite, johon voimme lähettää loppulaskun*
Tampereen Energia käsittelee lomakkeella antamiasi henkilötietoja Tampereen Energian Yleisten tietosuojakäytäntöjen mukaisesti.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lämpö- ja jäähdytystuotteet/-palvelut

Yhteydenotto: lämpö- ja jäähdytystuotteet/-palvelut

*-merkinnällä merkityt kentät ovat pakollisia.

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimi*
Osoite*
Tampereen Energia käsittelee lomakkeella antamiasi henkilötietoja Tampereen Energian Yleisten tietosuojakäytäntöjen mukaisesti.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Laskutus

Yhteydenotto: laskutus

*-merkinnällä merkityt kentät ovat pakollisia.

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimi*
Osoite*
Pudota tiedostot tähän tai
Max. tiedoston koko: 5 MB.
    Tampereen Energia käsittelee lomakkeella antamiasi henkilötietoja Tampereen Energian Yleisten tietosuojakäytäntöjen mukaisesti.
    Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
    Sähkis-palvelu

    Yhteydenotto: Sähkis-palvelu

    *-merkinnällä merkityt kentät ovat pakollisia.

    "*" näyttää pakolliset kentät

    Nimi*
    Asiakasnumero helpottaa ja nopeuttaa asiasi käsittelyä
    Osoite*
    Max. tiedoston koko: 5 MB.
    Toivon, että minuun otetaan yhteyttä*
    Tampereen Energia käsittelee lomakkeella antamiasi henkilötietoja Tampereen Energian Yleisten tietosuojakäytäntöjen mukaisesti.
    Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
    Muut asiat

    Yhteydenotto: muut asiat

    *-merkinnällä merkityt kentät ovat pakollisia.

    "*" näyttää pakolliset kentät

    Nimi*
    Asiakasnumero helpottaa ja nopeuttaa asiasi käsittelyä
    Osoite*
    Max. tiedoston koko: 5 MB.
    Toivon, että minuun otetaan yhteyttä
    Tampereen Energia käsittelee lomakkeella antamiasi henkilötietoja Tampereen Energian Yleisten tietosuojakäytäntöjen mukaisesti.
    Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

    Asiakaspalvelumme yhteystiedot

    Sähkön myyntisopimukset ja laskutus

    Asiakaspalvelumme palvelee puhelimitse arkisin ma-pe klo 8-18. Puhelusta veloitetaan paikallis- tai kotimaan puhelumaksu.

    Sähkön siirtosopimukset ja laskutus

    Asiakaspalvelumme palvelee puhelimitse arkisin ma-pe klo 8-18. Puhelusta veloitetaan paikallis- tai kotimaan puhelumaksu.

    Lämmön, jäähdytyksen ja kaasun asiakaspalvelu ja laskutus

    Asiakaspalvelumme palvelee arkisin ma-pe klo 8-18.

    Lämmön, jäähdytyksen ja kaasun liittymäasiat, myynti ja tekninen asiakaspalvelu

    Asiakaspalvelumme palvelee arkisin ma-pe klo 8-16.