Laatupäämääriemme saavuttamiseksi:

  • Seuraamme asiakkaittemme tyytyväisyyttä ja kehitämme asiakaspolkujamme ja palveluprosessejamme yhteistyössä asiakkaittemme kanssa.
  • Jokainen meistä vastaa oman työnsä laadusta ja on velvollinen toimimaan laatutavoitteiden saavuttamiseksi.
  • Parannamme jatkuvasti prosessiemme ja tuotteidemme laatua asettamalla toiminnalle laatutavoitteita ja valvomalla niiden toteutumista.
  • Pyrimme häiriöttömiin toimituksiin, kustannustehokkuuteen ja tyytyväisiin asiakkaisiin jatkuvan kehittämisen avulla.
  • Osana kokonaisvaltaista riskienhallintaa tunnistamme toimintamme, tuotteidemme ja palvelujemme laatuun liittyvät riskit ja varaudumme niihin. Tunnistamme myös laadun hallintaan liittyvät mahdollisuudet.
  • Johtamisjärjestelmämme kattaa kaikki yrityksemme tärkeimmät toiminnot ja se on dokumentoitu.
  • Kehitämme osaamistamme ja prosessejamme laadukkaiden tuotteiden ja palvelujen aikaansaamiseksi.
  • Varaamme toimintaamme tarkoituksenmukaiset ja riittävät resurssit.
  • Toimimme energia‐alalla yhteisesti sovittujen toimintaperiaatteiden mukaan.
  • Olemme jatkuvasti tietoisia toimintaamme kohdistuvista lakisääteisistä vaatimuksista, joiden noudattamiseen sitoudumme.
  • Teemme yhteistyötä vastuullisten ja luotettavien toimittajien ja kumppaneiden kanssa.
  • Edellytämme myös yhteistyökumppaneiltamme sitoutumista laatupolitiikkaamme.