Lähetämme tekstiviestin automaattisesti yli 16-vuotiaille kaukolämpöverkkomme alueella asuville kaukolämmön käyttäjille, joiden puhelinnumero ja osoite ovat julkisia.

Voit tilata itse keskeytysilmoitukset alla olevalla lomakkeella, jos haluat ilmoitukset keskeytyksistä ja puhelinnumerosi on salainen tai prepaid-liittymä, puhelinnumerosi on rekisteröity johonkin muuhun numeroon kuin kotiosoitteeseesi (työpuhelin tai vapaa-ajan asunto) tai olet kieltänyt operaattoriasi luovuttamasta tietojasi.

Ota keskeytysilmoitukset käyttöön

1

Tilaa PIN-koodi

Kirjoita puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi lomakkeeseen ja paina Lähetä PIN-koodi -painiketta. Kirjoita saapunut PIN-koodi sille varattuun kenttään ja paina OK.

2

Tarkista listaus numeroosi tilatuista keskeytysilmoituksista

Lomakkeen listauksesta näet, mistä osoitteista olet tilannut ilmoitukset numeroosi ja voit halutessasi myös perua tilauksia.

3

Lisää osoite, josta haluat keskeytysilmoitukset.

Syötä ensin postinumero ja sen jälkeen kadunnimi ja talon numero erillisiin kenttiin. Tarkista tiedot ja paina Jatka-painiketta.

4

Valmista tuli!

Muistathan pitää yhteystietosi ajan tasalla ja perua tarvittaessa turhat ilmoitukset tällä lomakkeella.

Tamperelaisen kaukolämmön toimitusvarmuus on huippuluokkaa

Vuosittain vain pienellä osalla kaukolämpöasiakkaistamme on keskeytys kaukolämmönjakelussa. 

Lämpökatkot ovat harvinaisia, mutta niitä voi tapahtua esimerkiksi huoltotöiden tai rakennevikojen vuoksi. Syynä voi olla myös pitkittynyt sähkökatko, sillä lähes kaikki lämmitystavat käyttävät sähköä.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Kenelle palvelu on tarkoitettu?

Palvelu on tarkoitettu kaikille kaukolämmön käyttäjille, jotka haluavat tietoa mahdollisista lämmönjakelun keskeytyksistä omassa kotiosoitteessaan tai muussa osoitteessa.

Palvelun kautta myös isännöitsijät saavat tiedon isännöinnissään olevien taloyhtiöiden keskeytyksistä.

Mistä tiedän, että palvelun käyttöönotto onnistui?

Saat tekstiviestin, kun palvelu on otettu käyttöön.

Olen tilannut LämpöSTOP-palvelun, pitääkö minun tilata myös uusi palvelu?

Lämpöstopin käyttäjät siirretään uuteen palveluun automaattisesti. Jos haluat, voit tarkistaa, mistä osoitteista sinulle tulee keskeytysilmoituksia: Syötä puhelinnumerosi lomakkeella, tilaa PIN-koodi ja syötä saamasi PIN-koodi sille varattuun kenttään.

Haluan tilata keskeytysilmoitukset useasta kiinteistöstä, miten se onnistuu?

Voit ilmoittaa meille yhteystietosi ja kiinteistöjen osoitteet yhteydenottolomakkeella. Me teemme lisäyksen puolestasi.

Sain tekstiviestin osoitteesta, jossa en asu. Miksi?

Jos olet hiljattain muuttanut ja sait ilmoituksen entisestä osoitteestasi, muutos ei vielä ole rekisteröitynyt julkisiin palveluihin, joista saamme numerotiedot.

Voit tarkistaa myös lomakkeella, onko numeroosi voimassaolevia tilauksia kyseiseen osoitteeseen ja poistaa ne.

Jos numero on rekisteröity johonkin tiettyyn osoitteeseen (työpuhelin, kesäasunto jne.), saat ilmoitukset tuosta osoitteesta. Voit poistaa tarpeettomat ilmoitukset lomakkeella.

En ole tilannut keskeytysilmoituksia, miksi sain tekstiviestin?

Lähetämme tekstiviestit automaattisesti kaikille yli 16-vuotiaille, joiden puhelinnumero on julkinen ja rekisteröity katkon vaikutusalueella olevaan osoitteeseen.

Miten voin perua keskeytysviestit?

Keskeytysviestien peruminen onnistuu, kun syötät puhelinnumerosi lomakkeelle, tilaat PIN-koodin ja syötät sen sille varattuun kenttään. Saat näkyviin listauksen kaikista osoitteista, joista vastaanotat keskeytysilmoituksia ja voit perua ilmoitukset osoitekohtaisesti.

Sain ilmoituksen kaukolämmön keskeytyksestä, mitä se tarkoittaa minulle?

Keskeytyksen aikana kiinteistön lämmitys ei toimi eikä lämmin käyttövesi ole käytettävissä. Kylmää vettä tulee normaalisti.